Descarrega la News     |     Cat / Cast

Notícies d’actualitat d’Assistència Sanitària

Sabem millor que ningú què és el més important per a tu

11/2019

Un estudi independent[1] realitzat per EMO Insights International ha volgut mesurar les emocions dels clients de les 14 principals asseguradores de salut de l’Estat i, amb més de 3.000 entrevistes realitzades, els resultats són aclaparadors: Assistència Sanitària encapçala el rànquing emocional del sector i el 40% de les persones assegurades en són “fans”.

Es poden tenir sentiments envers una asseguradora de salut? Si és així, quins són i de què depenen? Segons la metodologia emprada per a l’elaboració de l’estudi, les emocions més habituals detectades en el nostre àmbit d’actuació són la tranquil·litat, l’agraïment, l’alegria i l’orgull, contraposades a la decepció, la irritació, la impotència i la inseguretat.

Com a metges (el nostre ofici i la nostra passió), coneixem bé què necessita el pacient en cada moment i el nostre codi deontològic ens obliga a la màxima exigència; potser per aquesta raó les persones ens han escollit i estan convençudes de pertànyer a l’Entitat. A més, un model propi en què els usuaris la cogestionen, juntament amb els professionals mèdics, es revela com la millor manera de donar resposta a les inquietuds que els puguin sorgir.

La nostra no és una recepta universal i som conscients que la millora contínua ha de seguir sent el nostre primer objectiu, per això, lluny de conformar-nos amb els reconeixements obtinguts, seguim treballant per al manteniment de la màxima qualitat en l’atenció a la població assegurada.

 

[1] Estudio de Emociones en el Sector Seguros de Salud (EMO Insights International, 2019)